Zobacz jak pomogliśmy naszym Klientom, w różnych obszarach public relations.
Case studies

RESTAURACJA AUTORSKA „PASJAMI...” – naming

Opis problemu / zadania: Pięciogwiazdkowy sopocki Hotel Rezydent zaplanował otworzenie ekskluzywnej restauracji. Na podstawie rekomendacji agencji oraz decyzji właścicieli restauracja miała powstać jako odrębna marka (podobnie jak kawiarnia czy pub – model wielomarkowy, odrzucenie koncepcji Hotelu Rezydent jako marki parasolowej).

 

Cel: Naming – profesjonalne opracowanie nowej nazwy i tagline’a restauracji, która z powodzeniem zafunkcjonuje na trójmiejskim rynku (w grupie docelowej), a w dalszej kolejności przygotowanie corporate identity.

 

Realizacja: Agencja po dogłębnym zapoznaniu się z przedsięwzięciem i sprecyzowaniu jego cech charakterystycznych rozpoczęła od sporządzenia briefu kreatywnego.  Ogłoszono ogólnopolski konkurs dla copywriterów na stworzenie nowego brandu oraz tagline’a dla restauracji.
Następnie spośród wszystkich złożonych prac, agencja dokonała wstępnej wewnętrznej selekcji pomysłów. Propozycje przechodziły trzyetapową weryfikację pod kątem marketingowym, lingwistycznym i formalno-prawnym (urząd patentowy, nazwy zastrzeżone). Ostatecznie przedłożono najlepsze wersje do badań fokusowych na grupie docelowej (8 osób). Target bardzo trudny do pozyskania na badania - osoby o bardzo wysokich zarobkach, zajmujące menedżerskie stanowiska.  

 

Rezultaty: Badania fokusowe rozstrzygnęły o wyborze nazwy i tagline’a Restauracja Autorska „Pasjami...”. Dla niej powstała też pełna identyfikacja wizualna.

 

IDENTYFIKACJA  WIZUALNA DLA RESTAURACJI AUTORSKIEJ "PASJAMI..."



« Powrót

« Powrót do strony głównej