Najnowsze informacje

12 urodziny Agencji Ambermedia

 Początki Agencji Ambermedia sięgają roku 1999, kiedy to wyodrębniła się ona ze struktur Agencji Reklamowej Amberfilm. Ta z kolei powstała dziesięć lat wcześniej, jako jedna z pierwszych w Polsce, po zmianie ustroju. - Za nami mnóstwo doświadczeń w tej branży. I wzniosłych, i trudnych. Jak to w biznesie. Można ten czas podzielić na konkretne etapy i każdy z nich był ważny. Jednak nie ukrywam, że ostatnie lata wydają się szczególnie interesujące. PR-owskie Trójmiasto, Polska, bardzo się zmieniają. Najlepszy okres w tej branży wydaje się, mimo kryzysu, dość bliską perspektywą - podsumowuje Ryszard Banach, założyciel i prezes agencji.

 

Obecnie dla klientów pracuje dziesięcioosobowy zespół pod kierownictwem Moniki Skorynkiewicz - Kasprzyk. Specjalizacją firmy jest PR korporacyjny, community relations i media relations. Ambermedia w dorobku ma usługi dla blisko trzydziestu branż, od energetyki po kulturę. To również przedstwiciel Domu Mediowego Universal McCann w Polsce Północnej. Do grona klientów w ostatnich latach zaliczali lub zaliczają się: Miasto Gdynia, Energa Invest, Grupa Lotos, BEST SA, SMG Poland czy izraelski Shiraz.

 

- Przekonałem się, że najcenniejsze i deficytowe w tej branży są dwie rzeczy. Po pierwsze, zdobycie kompetencji do przenoszenia dotychczasowych doświadczeń, związanych z daną branżą, na rzecz nowego klienta, przy jednoczesnym zachowaniu poufności „newralgicznych” informacji, dotyczących innych podmiotów z danej branży, dla których agencja pracowała wcześniej. Po drugie - jeśli wchodzimy w nieznaną dziedzinę - umiejętność szybkiej i skutecznej absorpcji wiedzy z zakresu nowej branży, która znajduje się w obszarze naszego działania - wyjaśnia Ryszard Banach. 

 

Obecnie agencja między innymi planuje i przygotowuje się do realizacji działań w celu wsparcia sprzedaży dla trójmiejskiego dewelopera oraz wdraża działania promocyjne dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 



« Powrót

« Powrót do strony głównej