Najnowsze informacje

Miło nam poinformować, że od kwietnia 2016 r. Ambermedia została Partnerem Merytorycznym Kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna Uniwersytetu Gdańskiego.


(21/11/2013) Duże zainteresowanie wzbudziła konferencja prasowa dotycząca postępu prac w ramach inwestycji pod nazwą „Modernizacja toru wodnego Świnoujście – Szczecin (Kanał Piastowski i Mieliński) – etap II, strona wschodnia i zachodnia”.


(02/11/2013) Do Gdyni powrócili tegoroczni laureaci Nagrody Literackiej Gdynia. Przygotowaliśmy spotkania autorskie z pisarzami.


(16/09/2013) W ramach współpracy z Centrum Usług Pielęgniarskich MedAmi zrealizowaliśmy działania promocyjne dla "Białej niedzieli".


(08/07/2013) Agencja Ambermedia zorganizowała dla zachodniopomorskich dziennikarzy wyjazd studyjny oraz konferencję na terenie inwestycji "Modernizacja toru wodnego Świnoujście - Szczecin", dofinansowanej z Funduszu Spójności UE.


(18/05/2013) Nasz zespół przygotował konferencję prasową na Stadionie Narodowym dla Nagrody Literackiej Gdynia. Podczas wydarzenia oficjalnie ogłoszono nominacje do tego prestiżowego lauru.


(10/05/2013) Z przyjemnością informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła Polska Spółka Gazownictwa (ex Pomorska Społka Gazownictwa).


(02/04/2013) Agencja Ambermedia rozpoczęła długoterminową współpracę z Urzędem Morskim w Szczecinie, który realizuje duże inwestycje w województwie zachodniopomorskim, m.in. "Modernizację toru wodnego Świnoujście - Szczecin (Kanał Piastowski - Mieliński) - etap II, strona wschodnia i zachodnia"


(28/03/2013) Konferencja, która odbyła się w Domu Artysty Plastyka miała na celu zaprezentować GTS stołecznym dziennikarzom i środowisku artystycznemu , a także stanowiła wstęp do wernisażu wystawy "Teatr dwóch czasów". Agencja Ambermedia odpowiadała za pełne przygotowanie wydarzenia oraz działania media relations.


(13/01/2013) Pomorski Okręgowy Związek Żeglarski zatrudnił agencję Ambermedia do organizacji Gali „Kryształowy Żagiel” 2012. Podczas corocznych imprez kapituła nagradza najlepsze żeglarki i żeglarzy na Pomorzu. Tym razem wydarzenie miało miejsce w Chojnicach.


(01/10/2012) Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan zaprosiła do współpracy Agencję Ambermedia przy obsłudze prestiżowego Europejskiego Forum Nowych Idei. Ujmując w wielkim uproszczeniu, powierzono nam działania video PR. W przypadku takiego wydarzenia oraz tak licznych gości z kraju i ze świata niezbędne były ogromne nakłady pracy.


(01/09/2012) Nadmorski Plener Czytelniczy to pierwsza próba zaszczepienia w Trójmieście imprez pokroju warszawskich czy krakowskich targów książki. Wśród wielu wystawców i gości nie mogło zabraknąć Nagrody Literackiej Gdynia.


(16/08/2012) Minęło już na tyle dużo czasu, że z dystansu można pokusić się refleksje wokół komunikacji dot. Euro w Gdańsku. Agencja PR Ambermedia podzieliła się nimi pokrótce dzięki uprzejmości Blog PR i Luizy Jurgiel.


(02/07/2012) Za nami najbardziej pracowity okres w roku. Festiwal "Literaturomanie" oraz Gala Finałowa, które to składają się na "Dni Nagrody Literackiej Gdynia", zakończyły się sukcesem. Zarówno w trakcie festiwalu jak i transmisji telewizyjnej uroczystości wszystko przebiegło pomyślnie.


(01/06/2012) Z ogromną przyjemnością pracowaliśmy przy kolejnym przedsięwzięciu w Gdyni. Na gdyńskim Pogórzu otwarto kolejną filię Miejskiej Biblioteki Publicznej, tzw. Mediatekę.


(16/05/2012) Pierwszym wydarzeniem w ramach III Warszawskich Targów Książki, największej imprezy czytelniczej w Polsce, było ogłoszenie nominacji do Nagrody Literackiej Gdynia 2012, które organizowała Agencja PR Ambermedia.


(02/04/2012) Ambermedia to agencja public relations, jednak dysponujemy też studiem montażu telewizyjnego. Bardzo przydatnym w działalności PR-owców i marketerów. Dlatego systematycznie rozwijamy jego możliwości. W ostatnich dniach w studiu stanęła nowa kabina lektorska.


(09/03/2012) Willa Ułańska - to kolejna marka, dla której pracę rozpoczęła Agencja PR Ambermedia. Jest to gdyńska inwestycja z luksusowymi apartamentami zlokalizowana w otulinie rezerwatu "Kępa Redłowska".


(17/02/2012) Agencja PR Ambermedia rozpoczyna obsługę jednej z najbardziej prestiżowych inwestycji kulturalnych w Polsce w ostatnich latach - Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.


(10/02/2012) Gdyńska Agencja Ambermedia opracowała kolejne raporty dla Grupy Lotos weryfikujące efektywność sponsoringu sportowego (za miniony rok) w mediach gdańskiego koncernu.


(9/01/2012) Agencja Public Relations Ambermedia z końcem 2011 roku wstąpiła w szeregi członków Pracodawców Pomorza, największej i najstarszej organizacji działającej na obszarze województwa pomorskiego.


(6/01/2012) Z przyjemnością informujemy, że po raz kolejny powierzona nam została pełna obsługa Nagrody Literackiej Gdynia - prestiżowego projektu z zakresu kultury wysokiej.


(12/12/2011) "Pomarańczowy autobus" - to akcja informacyjna (o charakterze eventowym) na terenie województwa pomorskiego, którą przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy dla Urzędu Marszałkowskiego.


(14/11/2011) Agencja Public Relations Ambermedia zrealizowała szereg działań media relations dedykowanych pionierskiej w skali kraju inwestycji dla przemysłu oświetleniowego.


(31/10/2011) Agencja PR Ambermedia świętuje dwunastolecie swojego funkcjonowania na rynku. To najdłużej w Trójmieście.


(1/8/2011) Niepubliczny Zakład Pielęgniarsko - Opiekuńczy "PARAMEDICA" podjął współpracę z Agencją Ambermedia, której jednym z aspektów jest m.in. kreacja nowej nazwy oraz opracowanie wybranych elementów systemu identyfikacji wizualnej.


(21/6/2011) Trójmiejska Agencja Ambermedia zorganizowała i promowała Galę Finałową Nagrody Literackiej Gdynia 2011 oraz była współproducentem transmisji TV. Uroczystość była transmitowana na żywo na antenie TVP Kultura (18 czerwca).


(5/05/2011) To najprawdopodobniej pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. Tegoroczne "Literaturomanie" - Dni Nagrody Literackiej Gdynia odbędą się w specjalnie zbudowanym na tę okazję Miasteczku Literackim. Dzięki temu od 16 do 18 czerwca gdyński Skwer Kościuszki będzie żył spotkaniami autorskimi, koncertami czy warsztatami literackimi. Inicjatorem przedsięwziecia jest agencja Ambermedia.


(4/5/2011) „Karol Borchardt – kapitan własnej duszy” – taki tytuł będzie nosił film dokumentalny poświęcony legendzie polskiej żeglugi. Nasza siostrzana Agencja Amberfilm zajmie się produkcją niniejszego dokumentu.


(4/4/2011) Zapraszamy na szkolenie w ramach Seminarium Biznesu i Nowych Technologii – Netvision w Gdańsku.


(1/3/2011) Zespół Ambermedia powiększa się o kolejną osobę. Joanna Sulewska – Łobocka jako Account Manager szczególnie wzmocni agencję w zakresie obsługi sektora publicznego.


(17/1/2011) Agencja PR Ambermedia rozpoczęła tegoroczne prace dla Nagrody Literackiej Gdynia. Właśnie ruszyła jej szósta edycja.


(30/12/2010) 2010 rok, jak wszystkie poprzednie, stawiał rozmaite przeszkody, ale też i stwarzał szanse. Agencja PR Ambermedia może zaliczyć go do pomyślnych, co odzwierciedlają poniższe statystyki.


(1/12/2010) Ekspert Agencji PR Ambermedia – Wiktor Niedzicki odwiedzi Trójmiasto. Będzie promował swoją nową książkę podczas branżowego spotkania „PoRobocie w Sopocie”.


(29/11/2010) Agencja Ambermedia organizuje wspólnie z domem mediowym Universal McCann cykl profesjonalnych szkoleń w Trójmieście, związanych z planowaniem i zakupem mediów oraz strategiami mediowymi. To bodaj pierwsza okazja, aby zaliczyć tak prestiżowe szkolenie poza Warszawą.


(5/10/2010) Agencja Ambermedia miała przyjemność pracować przy organizacji oraz PR-owsko obsługiwać uroczystą prezentację utworzenia polskiego Muzeum Emigracji.Wydarzenie miało miejsce 4 października na Zamku Królewskim w Warszawie


(13/9/2010) Energa Invest SA powierzyła agencji Ambermedia zadanie opracowania strategii komunikowania i zarządzania relacjami z otoczeniem jednej z jej najważniejszych inwestycji.


(30/7/2010) Gdyńska Agencja Ambermedia opracowała kolejny raport dla Grupy Lotos weryfikujący efektywność sponsoringu sportowego w mediach gdańskiego koncernu.


(23/6/2010) Zachęcamy do obejrzenia Gali Finałowej Nagrody Literackiej Gdynia przygotowanej przez Ambermedia wspólnie z TVP Kultura i TVP Gdańsk.


(28/5/2010) Wdrożyliśmy dla naszego szwajcarskiego Klienta identyfikację firmy BIG InvestConsult AG oraz jej stronę internetową.


(21/4/2010) Trójmiejska agencja public relations podjęła współpracę z kolejną firmą z branży ciepłowniczej. Tym razem jest to Zakład Energetyki Cieplnej "KOSPEC" w Kościerzynie (Pomorskie).


(24/3/2010) BIG InvestConsult AG, nowo powstała szwajcarska firma, zaprosiła do współpracy agencję PR Ambermedia.


(15/3/2010) Izraelski deweloper Shiraz po kilku inwestycjach w Warszawie, podejmuje kolejną w Gdyni. Pierwsze działania PR powierzył trójmiejskiej agencji Ambermedia.


Trójmiejska Agencja Public Relations Ambermedia rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Playsoft - firmą szczycącą się największym studiem gier w kraju


(15/1/2010) Ruszyły prace zespołu Ambermedia przy piątej edycji Nagrody Literackiej Gdynia. Agencja PR ponownie odpowiada za kompleksową komunikację.


(4/12/2009) Trójmiejska agencja PR Ambermedia opracowała identyfikację dla Cafe Resto - restauracja w sopockim pięciogwiazdkowym hotelu.


(12/11/2009) Ukazał się kolejny, obszerny insert przygotowany dla miasta Gdynia.


(19/10/2009) Gdańska agencja PR Ambermedia organizuje i promuje cykl "Jesiennych Spotkań z Laureatami Nagrody Literackiej Gdynia 2009".


(12/8/2009) Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej ponownie współpracuje z Ambermedia.


Strona internetowa Hotelu Rezydent przeszła pełną metamorfozę. Przebudowa miała na celu usprawnienie komunikacji marki w internecie.


Agencje Ambermedia oraz Amberfilm były (odpowiednio) organizatorem oraz producentem wykonawczym Gali Finałowej Nagrody Literackiej Gdynia 2009.


(15/6/2009) Wysoce kulturalny, niekomercyjny i ciepło przyjęty – tak można podsumować zorganizowany przez agencję festiwal „Literaturomanie”.


(5/6/2009) Agencja Ambermedia przygotowała i wdrożyła strategię komunikacji dla sopockiego Hotelu Rezydent***** i jego submarek.


(26/5/2009) Podczas konferencji prasowej w Warszawie Kapituła Nagrody Literackiej Gdynia ogłosiła listę tegorocznych nominacji.


(4/5/2009) Uniwersytet Gdański będzie promował się korzystając z nowej wizerunkowej prezentacji multimedialnej.


(13/04/2009) Podniesienie świadomości szwedzkiej marki „IVT” w Polsce – to nadrzędny cel spotu przygotowanego dla firmy Sun Energy.


(17/02/2009) Agencja Ambermedia sporządziła kolejny raport dla Grupy Lotos weryfikujący efektywność sponsoringu sportowego w mediach gdańskiego koncernu. Raporty z badań sponsoringu sportowego Grupy Lotos przygotowywane są w ujęciu kwartalnym.