Portfolio

Nagroda Literacka Gdynia

Prestiżowa nagroda literacka została powołana do życia w 2006 roku przez Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka, w celu uhonorowania wyjątkowych osiągnięć żyjących, polskich twórców i jest przyznawana rokrocznie autorom najlepszych książek wydanych w poprzednim roku. Zwycięzcy w trzech kategoriach – proza, poezja i eseistyka, otrzymują pamiątkowe statuetki (Kostki Literackie) oraz nagrodę w wysokości 50 tysięcy złotych. Każdej edycji nagrody towarzyszy szereg wydarzeń i działań promocyjnych.

 

ZAKRES DZIAŁANIA AGENCJI:

  • strategia budowy wizerunku i świadomości Nagrody
  • event PR (festiwal literacki, gala tv)
  • media relations (w tym m.in. prowadzenie biura prasowego)
  • produkcja TV
  • e-PR
  • social media
  • ATL, BTL
  • stworzenie nowych marek: „Literaturomanie” oraz „Gdyńskie Miasteczko Literackie”

 

WYBRANE PRACE DLA NAGRODY LITERACKIEJ GDYNIA

 

  1. Kliknij tutaj aby zapoznac się z case study Nagrody Literackiej Gdynia (część 1)
  2. Kliknij tutaj aby zapoznac się z case study Nagrody Literackiej Gdynia (część 2)
  3. Kliknij tutaj aby zapoznac się z case study Nagrody Literackiej Gdynia (część 3)

 

  1. Kliknij tutaj aby obejrzeć galę finałową Nagrody Literackiej Gdynia 2011


« Powrót

« Powrót do strony głównej