Case studies |
NAGRODA LITERACKA GDYNIA – BTL, materiały promocyjne
Opis problemu / zadania: Agencja Ambermedia obsługując Nagrodę Literacką Gdynia od 2007 roku rokrocznie zobligowana jest również do przygotowywania materiałów BTL, które wyraźnie i możliwie długoterminowo będą promować markę literacką.
Cel: Przygotowanie materiałów promocyjnych, które skierowane będą do indywidualnego odbiorcy z grupy docelowej.
Realizacja: Wybrane przykłady. Agencja zarekomendowała przygotowanie unikalnych wydawnictw w niskim nakładzie kilkuset egzemplarzy, które będą miały wartość kolekcjonerską i jednocześnie sentymentalną dla gości wydarzeń Nagrody Literackiej Gdynia. W edycji 2010 było to jubileuszowe wydawnictwo (5 lat Nagrody Literackiej Gdynia), które prezentowało wszystkich laureatów i ich nagrodzoną twórczość. Rok później był to elegancki digipack z płytą dvd dokumentującą wszystkie aktorskie interpretacje książek nagrodzonych w Gdyni (m.in. w wykonaniu Piotra Adamczyka, Adama Ferencego, Anny Dymnej, Danuty Stenki, Marii Seweryn oraz innych wybitnych aktorów). Dwa razy do roku przygotowywane jest również 24-stronnicowe bezpłatne pismo „Dodatek Literacki – Gazeta Nagrody Literackiej Gdynia”.
Rezultaty: Materiały BTL przygotowywane dla Nagrody Literackiej Gdynia nie stanowią nośników wyłącznie promocyjnych, ponieważ zawierają niemal wyłącznie treści merytoryczne i artystyczne. Gdynia jako mecenas tych przedsięwzięć realizuje swoją szeroko pojmowaną misję, a jednocześnie efektywnie wzmacnia swój wizerunek nowoczesnego miasta wspierającego tzw. „kulturę wysoką”.
'DODATEK LITERACKI- GAZETA NAGRODY LITERACKIEJ GDYNIA"
PROJEKT DIGIPACKA Z INTERPRETACJAMI NAGRODZONYCH KSIĄŻEK:
« Powrót
« Powrót do strony głównej