Komunikacja kryzysowa

Podział pracy PR-owca w kontekście kryzysu jest bardzo prosty, od dawna ustalony  i rzadko przez kogo przestrzegany. Gdy nastąpi już „ten dzień” jesteśmy do dyspozycji 24 godziny na dobę, współtworząc sztab kryzysowy Klienta. Jest to jednak tylko 10% naszej pracy. Pozostałe 90% wykonujemy PRZED KRYZYSEM. Tylko wtedy można mówić o skutecznej (profesjonalnej) komunikacji antykryzysowej.

Oferujemy:

  • audyt kryzysowy (identyfikacja oraz gradacja potencjalnych zagrożeń)
  • symulacje kryzysu (scenariusze kryzysu, instrukcje kryzysowe, wzorcowe komunikaty, Q&A etc.)
  • issue management (implementacja procedur minimalizujących zagrożenia)
  • programy komunikacji kryzysowej
  • doradztwo, copywriting i koordynację działań komunikacyjnych w trakcie kryzysu
  • działania media relations w trakcie zaistniałego kryzysu
  • programy rehabilitacji wizerunku (działania pokryzysowe).

 



« Powrót

« Powrót do strony głównej