Community relations
Community relations to dialog z lokalnym otoczeniem firmy (mieszkańcy, władze, przedsiębiorcy). Ten obszar PR nie skupia się wyłącznie na przekonywaniu do racji Klienta agencji. Równie ważne jest pobudzenie dyskusji z interesariuszami i zapoznanie się z ich argumentami („za” i „przeciw” w sprawie). Przykładowo, zakład przemysłowy można zbudować bez wyraźnej akceptacji społecznej. Jednak na jego efektywne funkcjonowanie i rozwój – w takich okolicznościach – nie ma co liczyć.
Oferujemy:
- opracowanie strategii zarządzania relacjami z otoczeniem
- organizację i moderację konsultacji społecznych
- warsztaty przygotowawcze dla Klienta do konsultacji społecznych (wzorcowe komunikaty, Q&A, analiza szans i zagrożeń, scenariusze wydarzeń)
- działania media relations skierowane do lokalnych społeczności
- aranżowanie spotkań z lokalnymi liderami opinii
- doradztwo w obszarze community relations podczas kryzysu.
« Powrót
« Powrót do strony głównej